به تمرین مربوط به هدف‌گذاری زبانی خوش اومدین می‌خوام دوباره به چیزی برگردم که سر تمرین اول گفتمش اون جا گفتم که فقط می‌خوایم از گزینه استاندارد در بالای صفحه استفاده کنیم برای این درس و تنها برای همین درس از تمامی ویژگی‌ها بهره می‌گیریم

چون می‌خوام همه متوجه بشن که گزینه‌های مربوط به هدف‌گذاری موقعیتی کجا هستن و چجوری باید ازشون بهره بگیرن بنابراین به پیش رفته و اگه می‌خواید از گزینه‌ی هدف‌گذاری زبانی انتخاب کنید، همه‌ی ویژگی‌ها رو انتخاب کنید موقعیت‌های مکانی قدیمی رو اسکرول کنید این یک تمرین سریع و ساده هست اگه می‌خواید هدف‌گذاری زبانی رو عوض کنید بر روی گزینه‌ی ویرایش زیر قسمت زبان‌ها بزنید پیش‌فرض روی انگلیسیه اما اگه می‌خواید یه زبان دیگه اضافه کنید یا زبان جدیدی رو هدف بگیرید صرفاً روش کلیک کنید برای این مورد می‌خوام از اسپانیایی استفاده کنم همونطور که داخل درس گفتم و به عنوان یادآوری می‌تونید یک زبان جدید اضافه کنید، زبان دیگری رو هدف بگیرید و کمپینتون رو بسازید توی یه کمپین چندین زبان مختلف مثل انگلیسی و اسپانیایی و چینی رو در یک قالب استفاده نکنید و اگه می‌خواید چندین زبان رو هدف‌گذاری کنید برای هر کدوم یه کمپین جدید بسازید چون همه‌ی زبان‌ها میان داخل یه کمپین و مخاطبتون دچار ابهام می‌شه برای شما هم ایجاد ابهام می‌شه که چرا نرخ کلیکتون پایینه و چرا تبلیغاتتون عملکرد خوبی ندارن این ابهام دقیقاً به خاطر سردرگمی در زبان تبلیغات هست این یک تمرین سریع برای هدف‌گذاری زبانی بود.

در دوره آموزش کامل گوگل ادوردز در وبلاگ پارس ادوردز در ابتدا مباحث مقدماتی دوره Google Adwords را شرح داده ایم و سپس شما را با اصول افزودن کمپین و تبلیغات ادوردز آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا ساخت اولین تبلیغ در گوگل را انجام دهید، همچینین در این دوره با نحوه صحیح هدف گذاری جغرافیایی و هدف گذاری زبانی آشنا خواهید شد و در نهایت به مباحث ریمارکتینگ مقدماتی پرداخته می شود.