آیا به دنبال بهترین راه برای کسب درآمد از طریق بازی موبایل تان هستید؟ کسب درآمد با تبلیغات درون برنامه ای به کاربران شما اجازه می دهد که بطور رایگان بازی کنند و در عین حال شما درآمد کسب می کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر درمورد این بدانید که چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات را انتخاب می کنند و بهترین روش ها برای پیاده سازی تبلیغات در بازی موبایل تان را کشف کنید.

چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات درون بازی ها را برمی گزینند؟

کاربران انتظار بازی های رایگان را دارند.

درگذشته، برنامه سازان دامنه ی گسترده ای از استراتژی های کسب درآمد از طریق بازی را امتحان کرده اند، از جمله اشتراک و مدل های خرید درون برنامه ای. خرید درون برنامه ای کاربران را قادر می سازد تا برای ویژگی های خاصی از بازی پرداخت انجام دهند تا عملکرد بازی خود را ارتقا دهند. با این حال، در اکثر مواقع تنها درصد کمی از کاربران برنامه ی موبایل در یک ماه معین برای برنامه ها پول پرداخت می کنند. درنتیجه، بسیاری از برنامه سازان درحال روی آوردن به تبلیغات موبایلی به عنوان روشی برای بازگشایی مسیرهای جدید رسیدن به درآمد هستند.

تبلیغات بازی موبایل می تواند برای هرکسی یک برد محسوب شود

چون همه ی کاربران مایل و یا قادر نیستند تا برای بازی های موبایل یا موارد خرید درون برنامه ای هزینه پرداخت کنند، تبلیغات محبوب ترین روش کسب درآمد از برنامه هاست.

تبلیغات اپلیکیشن موبایل یک برد برای هرکسی محسوب می شود: برنامه سازان، کاربران، و تبلیغ کنندگان. برنامه سازان می توانند درآمدی کسب کنند که برای ادامه دادن به تولید محتوایی که مشتاق آن هستند به آن نیازمندند. کاربران به بازی کردن با بازی موبایلی که به آن علاقه مند هستند ادامه می دهند، که محبوبیت و نگهداری آن بازی را افزایش می دهد. و تبلیغ کنندگان فرصتی برای به دست آوردن کاربران جدید از طریق تبلیغات هدفمند و مرتبط دارند.

تبلیغات بازی موبایل می تواند با سایر روش های کسب درآمد ترکیب شود

علاوه بر فراهم آوردن تجربه ی کاربری رایگان، تبلیغات درون برنامه ای یک روش بسیار منعطف است که درکنار جریانات دیگر کسب درآمد مانند پرداخت درون برنامه ای قابل اجراست.