اضافه کردن یک افزونه می‌تواند یک برتری واقعاً سریع برای بهینه‌سازی کمپین ادوردز شما باشه، اگه نمی‌دونید بدونید که افزونه‌های تبلیغ هم‌اکنون در محاسبات گوگل برای امتیاز کیفیت شما هم تاثیرگذار هستن بنابراین با وقت گذاشتن و اضافه کردن افزونه‌هایی که مناسب کمپانی و کسب‌وکار شما هستن می‌تونید امتیاز کیفیتتون رو بیشتر کنین، هزینه‌ها رو کم کنین، و البته از تمامی منافعی که با امتیاز کیفیت بالاتر به وجود میان بهره‌مند بشین.

خب اگر ما توی یه کمپین هستیم و بر روی افزونه‌ها کلیک کنیم، تعدادی بخش رو می‌بینیم که اینجا هستن اگه قبلاً ازش استفاده نکردید، بدونید که مفیده من بخش‌بندی نوع کلیک رو برای مشاهده فعال کردم و با کمک اون می‌تونید ببینید که چه نوع کلیک‌هایی دریافت می‌کنید هنگامی کهلینک‌های سایت فعال می‌شن می‌تونید متوجه بشید که آیا از موبایل تماس می‌گیرن یا اینکه به لینک سایت می‌رن اما کاری که با لینک‌های سایت باید انجام بدین و هر کمپانی در این زمینه که از گوگل ادوردز استفاده می‌کنه هم همین کار رو انجام می‌ده، اینه که به سایر صفحات سایت لینک بدید.

غیر از نقطه‌ی فراخوان اصلی بر روی افزونه‌های موقعیت مکانی کلیک کنید. اگر موقعیت‌های مکانی فیزیکی دارید حتماً اونها رو اضافه کنید چون می‌خواید مشتری‌هاتون امکان تماس مستقیم با شما از طریق تبلیغ رو داشته باشن و این امر با افزونه‌های تبلیغ ممکن می‌شه. هر کسی این رو نداره اما اگر اون رو دارید وقت بذارید و افزونه‌های اپ رو اضافه کنید و اگر در موردشون چیزی چاپ شده، اونها رو هم مرور کنید. حتماً اونها رو اضافه کنید چون می‌تونه تفاوت‌هایی رو ایجاد کنه.

صرفاً همین که مطمئن شید همه‌ی افراد قابلیت اتصال به تبلیغ گوگل و کمپین ادوردز شما رو دارن می‌تونه امتیاز کیفیتتون رو افزایش بده و یک برتری خیلی سریع و بازدهی بالا از کمپین‌های ادوردز رو براتون به همراه داشته باشه گاهی اوقات می‌خورید به دیوار و نمی‌تونید نرخ کلیکتون رو افزایش بدید و نمی‌تونید کلیدواژه‌های منفی بیشتری اضافه کنید اما این موردیه که می‌تونید بررسیش کنید و تقریباً همه‌ی افراد می‌تونن عملکردی فراتر از افزودن لینک‌های سایت یا افزونه‌ی موقعیت مکانی انجام بدن یا اگر هنوز افزونه‌ی تماس رو اضافه نکردین می‌تونین سراغش برین چون اینجوری گوگل فکر می‌کنه شما چارچوب بیشتری به تبلیغاتتون اضافه کردین و مشتری‌ها می‌تونن به طرق مختلف تعامل بیشتری با سایتتون داشته باشن. فرضاً اگر طرف روی موبایل باشه و بتونه مستقیماً تماس بگیره. اگر تحقیق انجام نمی‌دید و لینک‌های سایت رو می‌بینید که مستقیماً به صفحه‌ای می‌رن که کاربر می‌خواد نه صرفاً صفحه‌ی اصلی بدونید که داره تلاشتون نتیجه می‌ده بنابراین افزونه‌های تبلیغ رو اضافه کنید تا امتیاز کیفیتتون بره بالا و بهینه‌سازی بهتری داشته باشین.

در دوره آموزش گوگل ادز در وبلاگ پارس ادوردز در ابتدا مباحث مقدماتی دوره Google Adwords را شرح داده ایم و سپس شما را با اصول افزودن کمپین و تبلیغات ادوردز آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا ساخت اولین تبلیغ در گوگل را انجام دهید، همچینین در این دوره با نحوه صحیح هدف گذاری جغرافیایی و هدف گذاری زبانی آشنا خواهید شد و در نهایت به مباحث ریمارکتینگ مقدماتی پرداخته می شود.