وقتی صحبت از بهینه‌سازی کمپین ادوردز می‌شه، امکان داره فکر کنید فقط بهینه‌سازی نرخ تبدیل یا کلیک‌های تبدیل‌شده مدنظر هست اما حقیقتاً چیزهای بسیار بیشتری هستن که باید اونها رو بررسی کنید علی‌الخصوص نرخ کلیک ما، نرخ کلیک کلیدواژه‌های شما، نرخ کلیک تبلیغات شما.

چون همه‌ی اینها رابطه‌ی مستقیمی با امتیاز کیفیت دارن و امتیاز کیفیت هم بر نحوه‌ی پرداخت شما به ازای کلیک‌ها و در نهایت پرداخت شما برای تبدیل‌ها تاثیر می‌گذاره. چون در انتهای کار چیزی که باقی می‌مونه، اینه که هر تبدیل چه ارزشی براتون داره و چقدر براتون آب خورده و همین امر هست که منطقی بودن کسب‌وکارتون رو توجیه می‌کنه. بنابراین در این سری می‌خوایم در مورد تمامی گام‌های لازم برای بهینه‌سازی کمپین‌ها صحبت کنیم و مطمئن بشیم که پولتون رو به بهترین شکل ممکن خرج می‌کنین. می‌خوایم این کار رو با صحبت در مورد کلیدواژه‌های منفی انجام بدیم.

می‌خوام در مورد نحوه‌ی انجام آزمون‌های مختلف روی تبلیغات کمپین‌ها صحبت کنیم، اینکه چجوری امتیاز کیفیت و سایر موارد رو ارتقا بدین تا بتونید پول خودتون رو ذخیره کرده و تبدیل‌های بیشتری به سایت بیارید.

در دوره آموزش کار با google adwords در وبلاگ پارس ادوردز در ابتدا مباحث مقدماتی دوره Google Adwords را شرح داده ایم و سپس شما را با اصول افزودن کمپین و تبلیغات ادوردز آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا ساخت اولین تبلیغ در گوگل را انجام دهید، همچینین در این دوره با نحوه صحیح هدف گذاری جغرافیایی و هدف گذاری زبانی آشنا خواهید شد و در نهایت به مباحث ریمارکتینگ مقدماتی پرداخته می شود.