در این درس می‌خوایم قرار دادن کلیدواژه‌های پویا رو مرور کنیم. صرفاً یک نکته‌ی کوتاه، عنوان بالا رو بی‌خیال بشین هنوز اطلاعات پرداخت رو برای این کمپین تستی اضافه نکردم پس در موردش نگران نباشید با حرکت به سمت پایین و میانه‌های صفحه می‌خوام یک تبلیغ گوگل جدید بسازم و سینتکس مربوط به ساخت یک تبلیغ با قرار دادن کلیدواژه‌های داینامیک رو بهتون نشون بدم.

خب همونطور که گفتم کلیدواژه رو میارید بعدش می‌گیم بهترین کفش‌های قرمز، اون رو با یه آکولاد تموم می‌کنیم و همین مورد می‌شه عبارت پیش‌فرض ما که اگر یکی عبارت جستجوشده‌اش طولانی بود همین نمایش داده می‌شه. بنابراین اگر عبارتی به یک تبلیغ برسه و اون کلیدواژه توی گروه تبلیغتون حضور داشته باشه تبلیغ نشون داده می‌شه اما اگه عبارت طولانیه، این مورد رو اونها مشاهده می‌کنن، همچنین در مورد استفاده از اون در یو.آر.ال نمایش داده شده صحبت کردیم تا ارتباط بیشتری رو ارتقا بدیم سینتکس همونه و چیز متفاوتی نداریم. نمی‌خوام در اینجا از حروف بزرگ استفاده کنم، چون توی یو.آر.ال ظاهر خوبی نداره علی‌الخصوص در شرایطی که ما از هیچ حروف بزرگ دیگه‌ای استفاده نمی‌کنیم، بنابراین کلیدواژه هست کفش‌های قرمز. باید دونقطه رو اینجا اضافه کنید بعد با یک آکولاد ببندینش و تمام.

خب در پیش‌نمایش تبلیغ، اون چیزی که باید رو به شما نشون نمی‌ده و این یکی از نقاط ضعف استفاده از کلیدواژه‌های داینامیکه. البته در اینجا مطمئن نیستم که سینتکس رو به درستی رعایت کرده باشم مطمئن نیستم که آیا این ظاهر خوبی رو در تبلیغاتم داره اما خواهد داشت، اگر تبلیغ ادوردز رو ذخیره کنین و تایید بشه، یعنی کار شما درست بوده و حتماً نرخ کلیک عبوری از این تبلیغات رو رصد کنین چون امکان داره یک اسپیس اضافه زده باشین یا حروف بزرگ مورد استفاده ظاهر خوبی نداشته باشن.

همونطور که در درس گفتم، باید اونها رو در تقابل با تبلیغاتی متنی استاتیک تست کنید این بهترین رویه هست و می‌بینید که چجوری جواب می‌ده گاهی اوقات در یک گروه تبلیغاتی می‌بینید که تبلیغ داینامیک بهتر عمل می‌کنه شاید تو یکی دیگه استاتیک بهتر عمل کنه و باید تست کنید تا ببینید که کدوم یکی برای تبلیغ شما بهتر جواب می‌ده.

در دوره آموزش adwords در وبلاگ پارس ادوردز در ابتدا مباحث مقدماتی دوره Google Adwords را شرح داده ایم و سپس شما را با اصول افزودن کمپین و تبلیغات ادوردز آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا ساخت اولین تبلیغ در گوگل را انجام دهید، همچینین در این دوره با نحوه صحیح هدف گذاری جغرافیایی و هدف گذاری زبانی آشنا خواهید شد و در نهایت به مباحث ریمارکتینگ مقدماتی پرداخته می شود.