کمک می‌کنیم خودتون تبلیغ گوگل بزنین و مدیریت کنین!

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

6 واقعیت تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل اگر به درستی اجرا شود می‌تواند کسب و کار شما را در مدت زمانی کوتاه به موفقیت برساند. در سال‌های اخیر دنیای بازاریابی به طور چشمگیری تغییر کرده است و تبلیغات گوگل یکی از سیستم هایی است که نقش بزرگی در این تغییر داشته است. به همین دلیل تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات آنلاین است و توسط هزاران سازمان کوچک، متوسط ​​و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...
۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

استفاده از Google AdWords برای افزایش فروش آنلاین

Google AdWords فروش آنلاین شما را زیر و رو می‌کند!

تبلیغات گوگل همان تبلیغات پرداخت شده به ازای هر کلیک (PPC) است. نشان Ad سبز در پایین آگهی هایی که در بالا و پایین نتایج جستجو مشاهده می کنید همان تبلیغات گوگل است، این مهم است که آیا شما دوست داشته باشید که روی این آگهی ها کلیک کنید یا نه. اما واقعیت امر این است که تبلیغات گوگل به شدت ترافیک وب سایت‌هایی که با سئو رتبه های نخست را بدست آورده اند را کاهش می دهد.

ادامه مطلب...
۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

تبلیغات گوگل (Google Ads) چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین سؤالات شرکت ها و صاحبان کسب و کار این است که: آیا تبلیغات گوگل برای کار من مناسب است یا خیر؟ برای درک این موضوع به بررسی و آنالیز تبلیغات گوگل (Google Ads) می پردازیم.

تبلیغات گوگل چیست؟

گوگل ادز یکی از پیشرفته ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان بسیار تبلیغ کنند. اگر از تبلیغات گوگل استفاده کرده باشید می دانید که گزینه ها و تنظیمات مختلفی وجود دارد که به انواع مختلفی از کسب و کارها کمک می کند.
ادامه مطلب...
۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰